Producenci

Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.e-smoczek.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Właścicielem sklepu www.e-smoczek.pl jest firma:

Szczęśliwy Świat Dziecka

ul. Angorska 6 m 13

 03-913 Warszawa

Nip. 113-273-62-47

Regon 142917116

Tel: 504 188 244

E-mail: sklep@smoczek-sklep.pl

3. Adres do korespondencji:

Szczęśliwy Świat Dziecka

ul. Angorska 6 m 13, 03-913 Warszawa

tel. :504 188 244

e-mail: sklep@smoczek-sklep.pl

4. Zakup w sklepie internetowym www.e-smoczek.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".

By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone i uregulowane w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Firma Szczęśliwy Świat Dziecka  zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

6. Firma Szczęśliwy Świat Dziecka zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości - do czasu ich wyjaśnienia z klientem (w szczególności potwierdzenia płatności za zamówienie). Firma niezwłocznie powiadomi klienta o wszelkich zaistniałych wątpliwościach.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.e-smoczek.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

7. Firma Szczęśliwy Świat Dziecka wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

8. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową. Jest również możliwość indywidualnego odbioru zakupionego towaru w sklepie firmowym.

9.  W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

Adres sklepów firmowych SMOCZEK:

1. Centrum Handlowe Arkada

sklep 23 (parter)

ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa

2. Plac Przymierza 1

Saska Kępa, Warszawa

III. Płatność

1. Formy płatności dostępne w sklepie internetowym www.e-smoczek.pl :

- przelew, przedpłata na konto firmy

Dane do przelewu:

Szczęśliwy Świat Dziecka 

ul. Angorska 6 m 13, 03-913 Warszawa

ING Bank Śląski:  93 1050 1025 1000 0090 7952 9476

- płatność za pomocą systemu PAYPAL

- płatność za pomocą systemu PRZELEWY24

- płatność za pobraniem

-płatność przy osobistym odbiorze w sklepie firmowy

Adres sklepów firmowych SMOCZEK:

1.Centrum Handlowe Arkada

sklep 23 (parter)

ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa

2. Pl. Przymierza 1

03-944 Warszawa

2. Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku produktu, anulowania zamówienia lub innych przyczyn) powstała nadpłata zostanie bezzwłocznie zwrócona klientowi na wskazane przez niego konto.

IV. Wysyłka

1. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone i uregulowane w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

2. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem :

 - Poczty Polskiej paczką poleconą priorytetową, w dni robocze, czas dostawy około 3 dni roboczych

- Kuriera DHL , w dni robocze, czas dostawy – następny dzień

3. Zamówienia realizowane są po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty, lub w przypadku płatności za pobraniem  tego samego dnia.

V. Zwroty

1. Towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić w ciągu miesiąca od daty zakupu. Towar powinien być nieużywany, nie zniszczony, powinien posiadać wszystkie oryginalne metki. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon, fakturę bądź inny dowód zakupu.

2. Kwoty odpowiadające cenie zakupu zwracanego towaru będą przekazywane w formie przelewu bankowego na wskazane przez klienta konto bankowe.

VI. Reklamacje

1.  W przypadku, gdy opakowanie będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności pracownika Poczty Polskiej lub kuriera sporządzić protokół szkody i nie przyjmować przesyłki.

2. Jeżeli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne lub braki, należy powiadomić o tym firmę na adres firmy podany w paragrafie I, nie później jednak niż do 2 miesięcy od daty ich stwierdzenia.

3. W razie uwzględnienia reklamacji firma zwróci klientowi uzasadnione koszty odesłania reklamowanego towaru.

4. Reklamowany towar zostanie wymieniony na taki sam lub inny uzgodniony z klientem. Sklep ponosi koszt wysyłki wymienionego towaru.

5. Podstawą reklamacji jest paragon, faktura bądź inny dowód zakupu.

6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

VII. Anulowanie zamówienia

1. Zamówienie można anulować mailowo lub telefonicznie.

2. Nie można anulować zamówienia, które już zostało wysłane.